Ha az Ön tartózkodási országa/régiója nincs felsorolva, vagy ha a díjmentesen hívható számok elérése nehézségbe ütközik, kérjük, hívjon minket a „hívott fél fizet” szolgáltatást használva a +1-303-967-1096 telefonszámon. (A „hívott fél fizet” szolgáltatást használó hívásokat helyi kezelő útján lehet kezdeményezni.)
Kártyája elveszett vagy ellopták?
Hívjon minket
3 egyszerű lépés a cserekártyához
1. Bármikor felveheti velünk a kapcsolatot
Csevegés vagy telefonhívás útján is elérhetők vagyunk, hogy segítsünk Önnek. Kattintson a csevegés gombra vagy keresse meg a telefonszámot – egyszerűen csak válassza ki azt az országot a fenti mezőben, ahonnan telefonál.
2. A kártya inaktiválása
A Visa képviselője inaktiválja az Ön elveszett vagy ellopott hitel- vagy betéti kártyáját, majd azonnal értesíti az Ön bankját. Ha a kártyáját ellopták, ez segíthet megelőzni a csalást.
3. Új kártya igénylése
A Visa az Ön bankjával együttműködve intézkedik az Ön betéti vagy hitelkártyájának pótlása iránt, és 24–72 órán belül eljuttatja azt Önhöz.
Vészhelyzet esetén
Meg tudjuk szervezni, hogy sürgősségi cserekártyát vagy készpénzt juttassunk el Önhöz a lehető leghamarabb. Csak telefonáljon, és mi letiltjuk a kártyáját (amennyiben a kártyaszám ismert) és összekötjük Önt a saját pénzügyi intézményével/bankjával. Ezután, banki jóváhagyást követően, egy-három munkanapon belül* sürgősséggel cserekártyát is kaphat.* Másik megoldásként meg tudjuk szervezni, hogy Ön egy közeli helyszínen készpénzt vehessen fel, bankjának jóváhagyását követően akár néhány órán belül.
*Szigorítások/korlátozások lehetnek alkalmazhatók
GYIK
-
A Visa képviselője segíteni tud Önnek az elveszett vagy ellopott kártyáról szóló jelentés benyújtásában. Csevegjen velünk, vagy hívjon minket az országa/régiója globális díjmentes telefonszámán az oldal tetején található legördülő menüből.
-
A Visa képviselője segíteni tud Önnek a csalások bankja felé történő bejelentésében. Csevegjen velünk, vagy hívjon minket az országa/régiója globális díjmentes telefonszámán az oldal tetején található legördülő menüből.
-
Azonnal lépjen kapcsolatba a bankjával. Ha segítségre van szüksége a bankja telefonszámának megkeresésében, hogy letiltathassa a kártyáját, csevegjen velünk vagy hívjon fel minket az országa/régiója globális, ingyenes telefonszámán az oldal tetején található legördülő menüből.
-
A Visa Zéró Felelősség Irányelve* a mi garanciánk arra, hogy Ön nem tehető felelőssé a fiókjával vagy fiókadataival végzett jogosulatlan terhelésekért. Ön védve van, ha Visa hitelkártyáját vagy betéti kártyáját elvesztette, azt ellopták vagy csalárd módon használták online vagy offline.
* A Visa zéró felelősség irányelve nem vonatkozik bizonyos kereskedelmi kártyákra és névtelen feltöltőkártyás tranzakciókra, illetve a nem a Visa által feldolgozott tranzakciókra. A kártyabirtokosoknak gondoskodniuk kell a kártya védelméről, és azonnal értesíteniük kell a kibocsátó pénzügyi intézményt a jogosulatlan használatról. További részletekért lépjen kapcsolatba a kibocsátóval.
-
A cserekártyára való várakozás alatti áthidaló megoldásként, vagy amikor kártyaelfogadási nehézségekbe ütközik, vagy ha egyszerűen csak készpénzre van szüksége, a Visa meg tudja szervezni, hogy Ön egy közeli helyszínen készpénzt vehessen fel. Csevegjen velünk, vagy hívjon minket az országa/régiója globális díjmentes telefonszámán az oldal tetején található legördülő menüből.
-
Ha hitelkártyája vagy betéti kártyája elveszett, ellopták, megsérült vagy veszélybe került, mi az Ön pénzügyi intézményével együttműködve intézkedünk, hogy gyorsított eljárásban kerüljön sor egy sürgősségi kártya jóváhagyására és Önhöz való eljuttatására. A Visa globális ügyféltámogatási szolgáltatás munkatársai a rendelkezésére állnak. Csevegjen velünk, vagy hívjon minket az országa/régiója globális díjmentes telefonszámán az oldal tetején található legördülő menüből.
-
A Visa éjjel-nappal rendelkezésre álló kártyabirtokosi ügyfélszolgálata összeköti Önt pénzügyi intézményével, amennyiben a számlájával kapcsolatos kérdése van, általános információkat kínál Önnek a Visa kapcsán, illetve összeköti a különféle szolgáltatókkal, ha a kártyájához kapcsolódó juttatások terén van szüksége segítségre. Csevegjen velünk, vagy hívjon minket az országa/régiója globális díjmentes telefonszámán az oldal tetején található legördülő menüből.