Hívjon minket
Hívja² valamelyik díjmentes telefonszámunkat, hogy kapcsolatba léphessen egy Visa képviselővel.
Hívja² valamelyik díjmentes telefonszámunkat, hogy kapcsolatba léphessen egy Visa képviselővel.
Ha az Ön tartózkodási országa/régiója nincs felsorolva, vagy ha a díjmentesen hívható számok elérése nehézségbe ütközik, kérjük, hívjon minket a „hívott fél fizet” szolgáltatást használva a +1-303-967-1096 telefonszámon. (A „hívott fél fizet” szolgáltatást használó hívásokat helyi kezelő útján lehet kezdeményezni.)
Gyakori kérdések és személyes Visa kártyájával kapcsolatos aggályok esetén látogasson el ügyfélszolgálati központunkba.
Kérjük, forduljon Visa fizetőkártyájának kibocsátójához a számlájával vagy kártyatranzakcióival kapcsolatos információkért. Ez biztosítja, hogy az információkhoz csak az arra jogosult személyek férjenek hozzá, an Ön kibocsátójának igazolási eljárásaitól függően.
Kártyakibocsátója címét és telefonszámát Visa számlakivonatában találja. A telefonszám esetleg a kártya hátoldalán is megtalálható.
Ha többet szeretne megtudni arról, hogy a Visa miként használja az Ön személyes adatait, keresse fel a Visa adatvédelmi központját.
Kártyakibocsátója segíthet Önnek a jogosulatlan tranzakciókkal kapcsolatos problémák megoldásában. A címüket és/vagy telefonszámukat a Visa nyilatkozaton találja meg. A telefonszám esetleg a kártya hátoldalán is megtalálható.
Ha többet szeretne megtudni a Visa által kínált szolgáltatásokról, melyekkel további védelmet biztosíthat Visa kártyájának, keresse fel a GYIK Biztonság + védelem szakaszát.
Fizetéshez kapcsolódó tapasztalata nagyon fontos a számunkra. A Visa emblémát kihelyező kereskedők nem dönthetnek szabadon arról, hogy elfogadják-e a Visa kártyát mint fizetőeszközt, ha az ügyfél jóhiszeműen jár el.
A Visának több mint 14 000 pénzintézeti ügyfele van, akik saját Visa kártyákat bocsátanak ki, és szerződéseket kötnek kereskedőkkel azok elfogadására. Ezek az intézmények határozzák meg a köztük és a kereskedők között létrejött Általános Szerződési Feltételeket, és éppen ezért, ők kezelik a rájuk vonatkozó ügyfélszolgálati kérdéseket is.
Azt javasoljuk, hogy értesítse Visa kártyakibocsátóját a Visa nyilatkozaton vagy a Visa kártya hátoldalán található ügyfélszolgálati telefonszámokon. A Visa kártyakibocsátónak van hozzáférése a megfelelő Visa szabályokhoz, valamint az Ügyfél Panaszbejelentési nyomtatványhoz arra az esetre, ha panaszt szeretne benyújtani.
Legyen óvatos azokkal az e-mailekkel, melyek személyes adatokat – például jelszót, PIN-kódot, vagy TAJ-számot – kérnek vagy amelyek ilyen információt kérő weboldalra irányítják Önt. Az ilyen üzenetek illegálisnak minősülő megtévesztést tartalmaznak, vagy legális vállalkozások és címek e-mail címéhez hasonlító címeket hamisítanak. Ne feledje, soha ne küldjön személyes adatokat e-mailben. Ha a Visát megszemélyesítő e-mailt kap, kérjük, értesítse a Visát az illegális e-mail részleteiről.
Fontos, hogy ügyfeleink tudják, a Visa sem telefonon sem e-mailben nem kér személyes számlainformációkat a kártyabirtokosoktól. A Visa hívásközpontok nem kezdeményeznek kimenő telemarketing hívásokat. Az ügyfeleknek nem kell válaszolniuk személyes kártyainformációkat kérő e-mailekre vagy telefonhívásokra, és azt tanácsoljuk, hogy azonnal jelentsék az esetet a helyi bűnüldöző szerveknek valamint a kártyát kibocsátó pénzügyi intézménynek. A kártyabirtokosoknak azt is tudniuk kell, hogy a Visa Zéró Felelősség csalások elleni irányelve biztosítja, hogy Ön nem tehető felelőssé a jogosulatlan vásárlások esetén.
A Visánál a kiberbiztonság az értékrendünk alappillére. Hibavadász programot hoztunk létre, hogy elősegítsük a potenciális sebezhetőségekkel kapcsolatos információcserét, meghatározzuk a sebezhetőségek tesztelésének hatókörét és szabályait, valamint védett adatkikötőt biztosítsunk a fenti szabályokat betartó személyek számára. Az érvényes és intézkedéstételre alkalmas bejelentések a programszabályzat szerint díjazhatók.
Ha a bejelenteni kívánt sebezhetőség nem jogosult a hibavadász programban való részvételre, akkor azt a nem díjazott Felelős közlési programunk keretében jelentheti be.
Ha Ön ügyfél vagy beszállító, aki olyan biztonsági incidenst tapasztal vagy ilyenben érintett, amelyet egy Visa termék vagy szolgáltatás okoz, vagy amely Visa terméket vagy szolgáltatást érinthet, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
Amikor Ön a benzinkút töltőoszlopánál fizet, egyes kártyakibocsátók visszatartást helyeznek a kártyabirtokos számlájára a tranzakció várható végső összegének megfelelően annak biztosítékaként, hogy a kártyabirtokos számláján ne alakulhasson ki fedezetlenség. Az üzletben lebonyolított fizetések esetén nem történik visszatartás a számlán. Ha kérdése van egy üzemanyag vásárlás miatt bekövetkezett visszatartásról, kérjük, lépjen kapcsolatba a kibocsátóval.
Üzemanyag-kereskedők általi visszatartások és számlariasztások: A számláról való levonást nem lehet azonnal végrehajtani, amíg a végösszeg nem ismert. A Visa a betéti kártya kibocsátók, kereskedők és kártyabirtokosok védelmében léptette életbe ezt a folyamatot. Erre akkor kerül leggyakrabban sor, ha a fizetési megoldásnak meg kell felelnie a fogyasztói igényeknek, például a közvetlenül a benzinkútnál történő fizetés esetén.
Például, ha Visa betéti kártyáját egy étteremben használja, a kártyát már a borravaló hozzáadása előtt is engedélyezhetik. Az ilyen típusú vásárlások esetén, a Visa betéti kártya kibocsátók jelzést tehetnek a kártyabirtokos számlájára a tranzakció becsült összegének a fedezésére. Ez a „visszatartás” néven ismert folyamat mind a kártyabirtokost mind a kereskedőket védi. Biztosítja, hogy a kártyabirtokos nem költ az elérhető összegnél többet, a kereskedő pedig megkapja a tranzakció után őt illető összeget. Míg a legtöbb tranzakciónál kevesebb, mint 24 óra a visszatartási idő, a Visa úgy védi a kártyabirtokosokat, hogy elvárja a kibocsátótól vagy pénzügyi intézménytől, hogy 72 órán belül eltávolítson minden visszatartást.
Míg a legtöbb tranzakciónál kevesebb, mint 24 óra a visszatartási idő, a Visa úgy védi a kártyabirtokosokat, hogy elvárja a kibocsátótól vagy pénzügyi intézménytől, hogy 72 órán belül eltávolítson minden visszatartást.
Előfordulhat, hogy egyes számlafigyelmeztetésekben szereplő összegek nem a végső összeget tükrözik – különösen az olyan kereskedőknél, ahol a végső összeget nem lehet előre tudni, mint például étteremben vagy a kútoszlopnál történő fizetéssel történő tankolásnál. A számlaértesítő összege eltérhet az egyenlegen később közzétett tranzakció végső összegétől.
Az online egyenlegek nem azonnal tükrözik a tranzakciók végső összegét – különösen az olyan kereskedőknél, ahol a végső összeget nem lehet előre tudni, mint például étteremben vagy a benzinkútnál. Online egyenlegének a tranzakciót követő munkanapon a végső összeget kell tükröznie.
Minden szponzorálási kérelmet írásban kell az alábbi címre küldeni:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999
Köszönjük a Visa hirdetések iránti érdeklődését, de nem áll módunkban kéretlen hirdetési ötleteket elfogadni.
A jóváhagyott Visa kártyakibocsátóknak és Visa kereskedőknek szóló szolgáltatás részeként a Visa elérhetővé teszi a Visa márkajegy elektronikus változatát, illetve a Visa szabadalmazott weboldalaira mutató hivatkozásokat. Kizárólag a Visa kártyakibocsátók és kereskedők jogosultak a Visa márkanév használatára. Amennyiben Ön egy Visa kártyakibocsátónak vagy Visa kereskedőnek dolgozik, kérjük, keresse fel a Marketing Központot a Visa emblémával kapcsolatos információért és annak letöltéséért.
A Visa nem nyit és nem vezet kereskedői számlákat, de ha Ön szeretne Visa kártyát elfogadni üzletében, kérjük, lépjen kapcsolatba egy Visa kereskedői számlát vezető („acquirer”) bankkal vagy tudjon meg többet arról, hogyan válhat Visa kereskedővé.