Kérjen segítséget
GYIK
Hitelkártyák
-
-
A hitelkártyafiókjába való bejelentkezéshez látogasson el kibocsátója vagy bankja weboldalára. A weboldal és a díjmentes telefonszám a Visa kártya elülső vagy hátsó oldalán is megtalálható lehet. Ha további segítségre van szüksége, kérjük, hívja a Visát a fenti legördülő menü segítségével.
-
-
Terhelés vitatásához kérjük, vegye fel a kapcsolatot kibocsátójával vagy bankjával a Visa kártya elején vagy hátulján feltüntetett díjmentes telefonszámon. Sok esetben a kibocsátó vagy a bank részletes információkat fog kérni a tranzakcióval kapcsolatban a vitatott terhelés ügyének megoldása előtt.
-
-
Ha szeretné megtudni, hogy miért utasították el a kártyáját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kibocsátójával vagy bankjával a Visa kártya elején vagy hátulján feltüntetett díjmentes telefonszámon. Kártyáját számos okból elutasíthatják. Az Ön kibocsátója vagy bankja van a legmegfelelőbb helyzetben ahhoz, hogy megmondja a konkrét elutasítási okot, és iránymutatást adjon arra nézve, hogyan lehet feldolgozni a tranzakciót.
-
-
Visa kártyája elvesztésének vagy ellopásának jelentéséhez kérjük, látogasson el Elveszett vagy ellopott kártya oldalunkra. Képzett támogatási csapatunk mindenkor segítséget tud nyújtani Önnek az elveszett vagy ellopott kártya bejelentésével és letiltásával kapcsolatban, és adott esetben a sürgősségi szolgáltatások* biztosításában.
-
-
ATM kereséséhez használja a Visa ATM keresőjét, hogy világszerte több mint 2 millió bankautomatából vehessen fel pénzt.
Biztonság
-
-
Ha olyan hívást vagy e-mailt kap, amelyben az adatait kérik, ne adja meg őket. A Visa nevével visszaélő telefonos csalást bejelentheti, ha felveszi velünk a kapcsolatot. A Visa nem hív fel telefonon és nem küld olyan e-mailt kártyabirtokosoknak, amelyekben személyes adatokat kér.
-
-
Látogasson el Elveszett vagy ellopott kártya oldalunkra – ha a személyazonosság-lopásban Visa kártyája is érintett –, hogy megtudja, hogyan tilthatja le kártyáját vagy kaphat sürgősséggel cserekártyát.
Utazás
-
-
Az utazással kapcsolatos gyakori kérdésekre – mint például az ATM-ek elérhetősége, a sürgősségi szolgáltatások és a külföldi tartózkodás során történő segítségkérés lehetőségei – az Utazási támogatás témakörnél talál választ. Ha kérdése van azzal kapcsolatban, hogy kell-e tájékoztatnia a kibocsátóját arról, hogy külföldre utazik és Visa kártyáját ott fogja használni, kérjük, keresse fel kártyakibocsátója webhelyét.
-
-
Ha kártyája elveszett, ellopták, megsérült vagy veszélybe került, pénzügyi intézményével együttműködve hagyjuk jóvá és gyorsítjuk meg egy sürgősségi kártya kiszállítását az Ön részére, általában 1–3 napon belül. Ha segítségre van szüksége, hívjon minket díjmentesen (1-800-847-2911), vagy használja globális díjmentes telefonszámaink egyikét a fenti legördülő menüből.
Verified by Visa / 3-D Secure
-
-
Fogyasztóként nincs semmi oka, amiért regisztrálnia kellene a 3-D Secure szolgáltatásra. A kibocsátók (pénzintézetek, mint például bank vagy hitelszövetkezet) kezelik a 3-D Secure által biztosított hitelesítést. Az Ön online tranzakcióit a Visa biztosítja, és fejlett biztonsági intézkedéseink még zökkenőmentesebbé teszi a vásárlást – miközben továbbra is védik Önt a csalásoktól.
-
-
Fogyasztóként Önnek nem szabadna a 3-D Secure rendszerrel kapcsolatban semmilyen problémát tapasztalnia. Ha mégis, további információkért forduljon kibocsátójához vagy bankjához a kártyáján feltüntetett telefonszámon.
-
-
A 3-D Secure egy adalékos szinttel bővíti a biztonságot az e-kereskedelmi tranzakciók jóváhagyása előtt. Lehetővé teszi a kereskedő, kártyakibocsátó és szükség esetén az ügyfél közti adatcserét annak ellenőrzésére, hogy a tranzakciót a számla jogos tulajdonosa kezdeményezte. Ha szeretne többet megtudni arról, hogy ez a biztonsági technológia hogyan küzd a csalások ellen, és miért nyújt jobb fizetési élményt, látogasson el a 3-D Secure oldalra.
Ajándékkártyák
-
-
A Visa ajándékkártya egyenlegének ellenőrzésével kapcsolatos útmutatásért látogasson el Visa ajándékkártya egyenlege oldalunkra.
-
-
Ha többet szeretne megtudni a Visa ajándékkártya aktiválásáról és használatáról, kérjük, látogasson el a Visa ajándékkártya egyenlege oldalra.
-
-
A Visa ajándékkártyákkal kapcsolatos további hasznos információkért kérjük, látogasson el a Visa ajándékkártya egyenlege oldal GYIK területére, amely mindent ismertet a Visa ajándékkártya elvesztése vagy ellopása esetén szükséges teendőktől kezdve az ajándékkártya használatával történő visszaküldésig.
Kereskedők
-
-
Ha aggályai vannak egy kereskedővel kapcsolatban, azonnal intézkedhet ezen űrlap kitöltésével.
-
-
Igen – ha Ön Visa hitelkártyát, Visa betéti kártyát vagy Visa ajándékkártyát használ. Ezenkívül a kereskedőnek egyértelművé kell tennie az értékesítési pontnál (akár az üzletben, akár online), hogy pótdíjat kell fizetni. A kereskedői pótdíjakkal kapcsolatos további információkért nézze meg a Visa szabályokat.
-
-
Általánosságban a kereskedő számára nem engedélyezett minimális vagy maximális összeg megállapítása a Visa tranzakcióknál. Azonban ez alól vannak kivételek az USA-ban és egyes USA-hoz tartozó területeken – mint például Puerto Rico, az Egyesült Államokhoz tartozó Virgin-szigetek és Guam. Ezeken a helyeken és csak hitelkártyák esetén a kereskedő megkövetelhet legalább 10 USD értékű tranzakciós összeget. Ha olyan problémába ütközik, hogy egy kereskedő megtagadta Visa kártyája elfogadását azon az alapon, hogy a kereskedő Visa betéti kártya esetén minimum vagy maximum összeget ír elő, vagy előírja, hogy a hitelkártyára terhelt vásárlás összege meghaladja a 10 USD-t, kérjük, értesítse Visa kártya kibocsátóját.