Mi is az a Visa Sensory Branding?
A Visa tranzakció elfogadása egy animációt, és ahol ez elérhető, hangjelzést és tapintható rezgést generál - ez segít abban, hogy a fogyasztó fizetési élménye a középpontba kerüljön. A fizetési módok fejlődésével a Sensory Branding biztosítja a fogyasztót arról, hogy a Visa bankkártyával végzett fizetése elfogadásra került.
A Visa Sensory Branding látványt, hangjelzést és rezgést használ annak visszaigazolására, hogy a Visa kártyával történt vásárlás sikeres volt.
Fedezze fel az előnyöket
A Visa Sensory Branding tudatja a vásárlókkal, hogy a Visa kártyával történt vásárlása sikeres volt. A kereskedőknek egy olyan fizetési megoldást kínál, amely segít kitűnni a tömegből.
Gyors és egyszerű fizetés
Tegye egyszerűbbé a fizetést! A vásárlók 87%-a gyorsabbnak és kényelmesebbnek érezte a tranzakciót.¹
Márkainnováció
Hagyjon maradandó nyomot. A felhasználók 82%-a érezte újítónak a fizetési élményét. ¹
¹ Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016
Új lehetőség az üzletének
Építse be a Visa Sensory Brandinget a fizetési megoldásaiba. Azokat az előnyöket és új lehetőségeket kínálja, amelyeket keresett.
¹ Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016
A Visa Sensory Branding integrálása
Fedezze fel a Visa Sensory Branding eszközeit és forrásait! Úgy tervezték őket, hogy zökkenőmentesen alkalmazhassa a Sensory Brandinget a fizetési megoldásainál.
Szoftverfejlesztői készletek (SDKk)
Webes valamint iOS és Android operációs rendszerek esetében történő alkalmazás. A Visa Sensory Branding SDKk front-end animációt, hang- és tapintható fájlokat tartalmaznak. A személyre szabás magában foglalja a színt, a méretet, a hang- és a tapintható jelzéseket.
Natív integrálás
Tervezői készletek és animáció-specifikációk szintén elérhetők. Az elemek a fizetési megoldáshoz igazíthatók.
A Visa digitális márkakövetelményei
Ismerje meg, hogyan építheti be a kötelező Visa márkaelemeket a saját digitális fizetési élményeibe. Gondoskodhat róla, hogy a Visa márka ereje támogassa Önt abban, hogy lépést tartson az innovációval, megőrizze relevanciáját, és lehetővé tegye a közönsége számára, hogy ott legyen, ahol csak lenni szeretne.
K+V
Tekintse meg a gyakran elhangzó kérdésekre adott válaszokat.
-
A három Visa Sensory Branding elem (hang, animáció és tapintható rezgés) együttműködve igazolja a jóváhagyott Visa tranzakciót, és valamennyit alkalmazni kell, ha azt a fizetési hardver lehetővé teszi.
-
A Visa Sensory Branding közvetlenül az elfogadott Visa tranzakció után kell, hogy kezdődjön, amely egy Visa újratölthető prepaid, betéti vagy hitelkártya használatával történt.
-
Igen. Az ügyfélélmény következetes kell, hogy legyen, függetlenül a használt Visa kártya típusától.
A Visa Sensory Brandinggel kapcsolatos további információért, kérjük, írjon a következő e-mail-címre: [email protected].