Üdvözli a Sensory Branding világa
A fizetési iparág fejlődésével a fogyasztók biztosak akarnak lenni az új fizetési módok biztonságosságában. A Visa Sensory Branding bizalmat ébreszt a fogyasztóban a vásárlás során. Látványelem, hangjelzés és tapintható vibráció megfelelő eszközökön történő alkalmazása igazolja a Visa tranzakció jóváhagyását.
A jóváhagyott Visa tranzakció után a fogyasztó animációs és hangjelzést kap, az arra alkalmas eszközökön, vagyis az okostelefonokon és hordozható eszközökön pedig rezgést is érzékel. A Sensory Branding egy pillanatnyi következetességet és megbízhatóságot kínál a fizetési élmény során.
Fedezze fel az üzlete számára biztosított előnyöket
Új fizetési módok megjelenése figyelhető meg az egész világon. Szilárdítsa meg a fogyasztók bizalmát egy megbízható fizetési élmény biztosításával.
3,5x
Ismételt vásárlás
3,5-szer valószínűbb, hogy a fogyasztók visszatérnek egy újbóli vásárlásért. 1
81 százalék
Márkahatás
A felhasználók 81%-a pozitívabban értékeli azokat a kereskedőket, akik a Visa hang- és animációs jelzéseit alkalmazzák.2
0 USD
Költségek nélkül
A Sensory Brandinget alkalmazó eszközök költségek nélkül érhetők el az ön számára.
¹Ipsos LLC, A Visa értéke, 2017
²Visa belső kutatás, IPG Lab 2017
Szerezzen versenyelőnyt az üzlete számára.
Fedezze fel, hogy a Visa Sensory Branding hogyan segíthet önnek ügyfeleket szerezni, és milyen előnyöket biztosít az üzlete számára.
²Visa belső kutatás, IPG Lab 2017
³Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016
K+V
Tekintse meg a gyakran elhangzó kérdésekre adott válaszokat.
-
A Visa költségek nélkül kínálja a Visa Sensory Branding eszközök használatát. A kivitelezéshez vagy fenntartáshoz kapcsolódó költségek az ön és a fizetési megoldást biztosító fél - úgy mint a POS-terminált biztosító fél, a kereskedőknek elfogadási szolgáltatást nyújtó fél vagy a fizetést feldolgozó fél - közötti megállapodás függvénye.
-
A Visa Sensory Branding használata egy másodpercet vesz igénybe, és nem hosszabbítja meg a tranzakció idejét.
-
Az elemeket lehet együtt vagy külön-külön használni, az adott hardver lehetőségeitől függően.
A Visa Sensory Brandinggel kapcsolatos további információért, kérjük, írjon a következő e-mail-címre: [email protected].