¹Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016
Mi is az a Visa Sensory Branding?
A Visa Sensory Branding a digitális márkaelemek egy készlete, amely animációt, hangjelzést és tapintható rezgést alkalmaz a Visa tranzakció jóváhagyásának igazolására.
Mire számíthat a tranzakciók során
A jóváhagyott Visa tranzakció után a fogyasztó animációs és hangjelzést kap, az arra alkalmas eszközökön, vagyis az okostelefonokon és hordozható eszközökön pedig rezgést is érzékel. Az új fizetési technológiák világában ezek a jelzések bizalmat ébresztenek a fogyasztóban a Visa fizetésre való használata közben.¹
A fizetési élmény változik
Az érzékelési élmény egy extra visszaigazolást biztosít a jóváhagyott Visa tranzakciók esetében.